خبرگزاری کار ایران

مصدومیت ۴ نفر در تصادف زنجیره‌ای در تهرانپارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۸۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدومیت ۴ نفر در یک تصادف زنجیره‌ی در تهرانپارس خبرداد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 11:05 ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در خیابان تهران‌پارس، خیابان استخر تقاطع خیابان 244 به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: یک دستگاه کامیونت ولوو به دلیل نامشخصی در هنگام حرکت با 12 دستگاه خودروی سواری برخورد کرده است. برخی از این خودروها خسارت‌های سنگینی دیده و به برخی از خودروها خسارت‌های کمتری وارد شده بود. چند نفر نیز در این حادثه دچار مصدومیت شده‌بودند که یک خانم و یک آقا در داخل خودرویشان محبوس شده و آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام داده و عملیات خروج این دو مصدوم را با حضور عوامل اورژانس انجام داده و از داخل خودرو خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این حادثه در مجموع 4 نفر مصدوم شده بودند. خوشبختانه نشت بنزین و یا آتش‌سوزی در این حادثه نداشتیم و در پایان خودروها به محل امن منتقل و محل حادثه برای بررسی علت آن به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز