خبرگزاری کار ایران

عامری شهرابی:

دانشگاه امیرکبیر بیشترین تعداد پروژه‌های صنعتی را اجرایی کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۳۸

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به رتبه‌های علمی، پژوهشی و فناوری این دانشگاه در کشور و در سطح بین‌المللی گفت: این موفقیت‌ها بدون حمایت و پشتیبانی کارکنان پژوهشی دانشگاه غیر ممکن بود.

به گزارش ایلنا، «محمد جواد عامری شهرابی» در این مراسم گفت: اقدامات انجام شده در حوزه پژوهشی بدون زحمات همکاران پژوهشی امکان‌پذیر نبود. درست است که دانشجویان و اساتید فعالیت‌های پژوهشی و صنعتی را اجرایی می‌کنند ولی بدون حمایت و پشتیبانی، موفقیت آن‌ها رقم نمی‌خورد. 

وی اظهار کرد: طبق گفته معاون پژوهشی وزارت علوم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیشترین تعداد پروژه‌های صنعتی را اجرایی کرده است که تیم حمایت کننده در این زمینه نقش داشته است. 

عامری خاطر نشان کرد: در سال جاری در رتبه بندی‌های جهانی، در بین دانشگاه‌های صنعتی کشور در دو رتبه‌بندی لایدن و شانگهای رتبه اول را کسب کردیم و در کیو اس و تایمز در جایگاه دوم قرار گرفتیم. 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآور شد: در رتبه‌بندی ISC در کل دانشگاه‌های صنعتی کشور، امیرکبیر رتبه اول را کسب کرده است و بعد از ما دانشگاه شریف و علم و صنعت قرار دارد به این معنی که دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نظر فعالیت‌های پژوهشی در رتبه بندی‌های جهانی نیز جایگاه مناسبی داشته است. 

وی اضافه کرد: همچنین در زمینه ثبت پتنت بین المللی نیز این دانشگاه در جایگاه اول قرار گرفته است. 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در تعداد ثبت مقاله این دانشگاه در در سال گذشته در جایگاه نخست قرار داشت؛ بعد از ما دانشگاه‌های شریف، علم و صنعت و اصفهان قرار داشتند ولی امسال ما با دانشگاه علم و صنعت با اختلاف اندکی در رتبه اول قرار گرفتیم. 

عامری این افتخارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر را مدیون تلاش‌های کارکنان حوزه پژوهشی دانست و گفت: نمایشگاهی که در هفته پژوهش برگزار شد، غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه اول را کسب کرد و نشان می‌دهد هماهنگ کنندگان نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند. 

وی با اشاره به آیین نامه گرنت گفت: در تدوین این آیین نامه زحمات زیادی کشیده شد و با دقت نظر تدوین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز