خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزارت بهداشت:

تعرفه‌های پزشکی اصلاح نشود با مشکل مواجه خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۴۵

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تعرفه‌های پزشکی پاشنه آشیل شده و اگر اصلاح نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت در مراسم گرامیداشت دکتر عباس شیبانی که صبح امروز برگزار شد، گفت: در یک سال گذشته ۲۰۰۰ کاشت حلزون انجام شده و صف انتظار صفر شده است اگر در چهارسال اول کاشت حلزون انجام شود گویش کودک هم باز می گردد.

برای اینکه این نتیجه را داشته باشیم یک تیم گسترده باید کار کند. من به خاطر ندارم که چیزی را درخواست کرده باشیم و فورا تهیه نشده باشد اینها ادامه راه دکتر عباس شیبانی هستند که ما امروز برای بزرگداشت ایشان اینجا دور هم‌جمع شده ایم.

وی ادامه داد: همه ما به نیکوکاری دکتر عباس شیبانی شهادت می دهیم. در نیکوکاری در دو سال گذشته ۱۶ هزار تخت اضافه کردیم و در همین دو سال ده درصد به تخت‌های بیمارستانی اضافه شده است و اگر هیات امنای ارزی نبودند این کار میسر نمی شد.دو هزار تخت آی سی یو اضافه شد و در کرونا با بحران آی سی یو کودکان مواجه بودیم و در دوره کرونا بخش پی آی سی یو دو برابر شد ۳۰۰ دستگاه شتاب دهنده در همین دو سال خریداری شده و این مسیر ادامه دارد.در زمینه تولید هم هیات امنای صرفه‌جویی ارزی ورود کرده است و هرجا هیات امنا ورود کرده با سربلندی بیرون آمده است و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

تعرفه پزشکی گفت: ما انتظار داریم تعرفه در حد همین مصوبات شورای عالی بیمه مصوب شود که مراکز درمانی فاخر ما دچار مشکل نشوند. تعرفه پاشنه آشیل شده و اگر اصلاح نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز