خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی گسترده یک انبار در محدوده منیریه/ تخلیه اضطراری خانه های اطراف محل حادثه+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۳۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار لوازم یکبارمقرف و پلاستیکی پا محدوده میدان منیریه خبرداد.

 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۶:۲۳ عصر امروز یک مورد حادثه حریق در یک انبار ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف واقع در خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان منیریه، خیابان امیربهادر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله هفت ایستگاه را به همراه نردبام، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دیگر. تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع  اعزام شد، ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار دو طبقه نگهداری از ظروف پلاستیکی و ‌یکبار مصرف به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع رخ داده و شعله‌های آتش تمام این فضا را در برگرفته و به تعدادی از منازل اطراف نیز سرایت کرده است.

وی با اشاره به گستردگی آتش گفت:  آتش‌نشانان همزمان عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز افدام به تخلیه منازل مسکونی اطراف کردند. در مجموع ساکنان ۱۲ واحد مسکونی تخلیه شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: وجودسیلندرهای گاز در محل سبب وقوع انفجارهای محتلف شده و عملیات را با دشواری مواجه کرده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون عملیات اطفای حریق ادامه دارد و تاکنون این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز