خبرگزاری کار ایران

مظفر:

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه‌های محلی باید جزو اولویت‌های شهرداری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۷۴

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد بر اساس حکم ۵۱ برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران احداث و بهره برداری از تصفیه خانه های محلی اجرای شبکه انتقال پساب تصفیه خانه های آب و فاضلاب بایستی جزء اولویت های مهم شهرداری باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا با اشاره به وضعیت قرمز سه پروژه توسعه محلی در سطح شهر، اظهار کرد: پروژه تعریض زیرگذر خیابان چوب‌تراش به طرشت، احداث تصفیه‌خانه سازمان آب و احیای آسیاب کهک در منطقه ۲ از پروژه‌های توسعه محلی هستند که وضعیت قرمز دارند.

وی با بیان اینکه پروژه تعریض زیرگذر خیابان چوب‌تراش به طرشت در تقاطع خیابان چوب تراش و بزرگراه شیخ فضل اله نوری واقع شده و پنج میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد، خاطرنشان کرد: این طرح با توجه به عرض بسیار کم زیرگذر، لزوم تسهیل در رفت و آمد وسائط نقلیه و براساس خواسته به حق شهروندان تعریف شده که متأسفانه با گذشت بیش از ۸ ماه از سال پیشرفت فیزیکی این پروژه براساس خروجی سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران صفر و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است.

مظفر با اعلام اینکه پروژه دوم احداث تصفیه خانه سازمان آب با پنج میلیارد تومان اعتبار مصوب در خیابان سازمان آب قرار دارد و به جهت تصفیه پساب کانال ابراهیم آباد با هدف آبیاری فضای سبز نواحی جنوبی منطقه تعریف شده است، یادآور شد: متأسفانه این پروژه نیز آغاز نشده و در وضعیت قرمز قرار دارد.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد بر اساس حکم ۵۱ برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران احداث و بهره برداری از تصفیه خانه های محلی اجرای شبکه انتقال پساب تصفیه خانه های آب و فاضلاب به منظور کاهش ۳۰ درصدی استفاده از آبهای زیرزمینی در آبیاری فضای سبز و سایر مصارف غیر شرب تا پایان برنامه بایستی جزء اولویت های مهم شهرداری باشد.

وی همچنین تصریح کرد: پروژه سوم احیای آسیاب کهک در بلوار مرزداران، خیابان شقایق واقع شده که در جهت احیاء و مرمت بنای مذکور با قابلیت جذب گردشگر و هویت بخشی به محله صادقیه تعریف شده و چهار میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد، گفت: متأسفانه این پروژه نیز آغاز نشده و در وضعیت قرمز است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ضرورت دارد شهرداری منطقه ۲ هرچه سریعتر نسبت به حل موانع و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها اقدام کرده و نتایج آن را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز