خبرگزاری کار ایران

جابه‌جایی ۸ هزار مسافر در نخستین روز بهره‌برداری رسمی از متروی پرند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۱۶۴

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از جابه‌جایی ۸ هزار مسافر در نخستین روز بهره‌برداری رسمی از ایستگاه مترو شهر پرند در روز شنبه ۱۱ آذر خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی زند در تشریح جزئیات این خبر گفت: خدمات‌رسانی به مسافران در ایستگاه شهر پرند از روز جمعه انجام و در نهایت به طور رسمی مسافرگیری در این ایستگاه از شنبه هفته جاری آغاز شد که در این روز ۸ هزار جابه‌جایی مسافر به ثبت رسید. در روز جمعه نیز ۳ هزار مسافر در این مسیر جابه‌جایی شدند.

وی با اشاره به رایگان بودن مترو پرند تا یک هفته، افزود: در حال حاضر ساعت فعالیت این خط از ۷ صبح تا ساعت ۱۹ می‌باشد و سرفاصله قطار ۲ ساعت است که به‌مرور سرفاصله کاهش می‌یابد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان با اشاره به این که مسافران با دسترسی به ایستگاه مترو شهر پرند به‌راحتی می‌توانند با استفاده از شبکه مترو و به‌دوراز ترافیک سطح شهر به مناطق مختلف تهران سفر کنند عنوان کرد: طول خط یک متروی تهران از پرند تا تجریش به ۸۱ کیلومتر رسیده است و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده تعداد آمار مسافری آن هم‌افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز