خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

متروی پرند در آینده بسیار نزدیک افتتاح می‌شود/ لزوم تعیین مدیرعامل جدید شرکت متروی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۶۶

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران با تاکید بر این که متروی پرند در آینده بسیار نزدیک افتتاح می‌شود، گفت: در حال حاضر تمام اقدامات فنی مربوط به خط و ایستگاه متروی پروند به پایان رسیده و تنها مساله باقیمانده در زمان‌بندی شروع بهره‌برداری از این خط و ایستگاه، انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم افتتاح است.

«سید جعفر تشکری هاشمی»، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که متروی پرند در آینده بسیار نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: در همین چند روز آینده متروی پرند افتتاح خواهد شد و اهالی شهر پرند خیالشان بابت این مساله راحت باشد.  

وی افزود: در حال حاضر تماما اقدامات فنی مربوط به خط و ایستگاه متروی پروند به پایان رسیده و تنها مساله باقیمانده در زمان‌بندی شروع بهره‌برداری از این خط و ایستگاه، انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم افتتاح است. 

تشکری هاشمی با بیان این که برق مورد نیاز برای ایستگاه متروی پرند تامین شده است، عنوان کرد: برق ایستگاه‌های مترو به شکل مثلثی تامین می‌شود و هر ایستگاه به دو پست برق نیاز دارد. در حال حاضر، پست برق اول ایستگاه متروی پرند تکمیل شده است و مراحل نهایی برای پست برق دوم که به عنوان جایگزین استفاده خواهد شد نیز به‌زودی به پایان می‌رسد. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در حال حاضر ایستگاه متروی پرند از برق مطمئن برای بهره‌برداری برخوردار است، ولی به هر حال نیاز است که پست برق دوم نیز به عنوان پست جایگزین تکمیل شود تا در زمانی که احیانا پست برق اول به مشکل بخورد، بتوان از پست برق جایگزین استفاده کرد. 

وی در پایان گفت: قاعدتا در آینده نزدیک باید شخص دیگری به عنوان سرپرست و سپس مدیرعامل شرکت متروی تهران منصوب شود تا آقای هرمزی که در حال حاضر هم به عنوان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و هم به عنوان سرپرست شرکت مترو فعالیت می‌کند، صرفا به عنوان معاون حمل‌ونقل ادامه فعالیت بدهد؛ البته قاعدتا فرآیند انتخاب مدیر برای نهاد حساسی مثل شرکت متروی تهران کمی زمان‌بر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز