خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزارت بهداشت:

۸ هزار تخت بیمارستانی جدید در انتظار تامین نیروی انسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۲۶

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ۸ هزار تخت بیمارستانی " آماده به خدمت " در انتظار نیروی انسانی است که به بهره‌برداری برسد و با اضافه شدن این تعداد تخت بیمارستانی، انقلابی در تخت‌های بیمارستانی اتفاق می‌افتد.

 

به گزارش ایلنا، سعید کریمی در همایش مشترک معاونان توسعه مدیریت و منابع و درمان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که صبح امروز در محل بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، گفت: بیشترین هماهنگی بین مدیران و کارشناسان وزارتی و استانی در این دوره اتفاق افتاده و همین هماهنگی ها عامل موفقیت های چشمگیر بوده است.

وی افزود: در سال های اخیر بیشترین افتتاح ها و خدمات را در وزارت بهداشت شاهد بوده ایم و این خدمات باید ادامه داشته باشد تا مردم در حوزه سلامت هیچ مشکلی نداشته باشند.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: مسئولین دانشگاه‌های علوم پزشکی، برنامه‌های مهم از جمله پرداخت منظم کارانه، مطالبات پرسنلی و اصلاح نرم افزار مدیریت بیمارستانی(HIS) برای هماهنگی با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع را در اولویت خود قرار دهند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، کریمی از هماهنگی و همکاری نزدیک معاونت های توسعه و درمان در دانشگاه های علوم پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی شایسته و مطلوب به مردم، تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز