خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم فلسطین:

اردن محل ارائه خدمات بشردوستانه به آسیب‌دیدگان غزه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۱۲۳

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی‌ به همتای اردنی خود، برای ارسال محموله امدادی بشردوستانه و همچنین اعزام تیم‌های درمانی به اردن برای ارائه خدمات بشردوستانه و درمانی به آسیب‌‌دیدگان فلسطینی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام پیرحسین کولیوندرئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

جناب آقای محمد الحدید

رئیس محترم جمعیت هلال احمر اردن

از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فرصت را مغتنم شمرده و مراتب درود و احترام خود را به جنابعالی، کارکنان، اعضای جوان و داوطلبان جمعیت هلال احمر اردن ابلاغ می‌نمایم.

با توجه به حوادث اخیر و درگیری‌های مسلحانه پیش‌آمده در سرزمین‌های اشغالی که متاسفانه به کشته و مجروح شدن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان منجر شده است، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب آمادگی خود را جهت ارسال محمولۀ‌ امدادی بشردوستانه و همچنین اعزام تیم‌های درمانی به اردن به نفع آسیب‌‌دیدگان فلسطینی اعلام می‌نماید تا نسبت به درمان مجروحان از طریق آن کشور اقدام شود.

آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همکارانتان را در تلاش‌های بشردوستانه دارم.

منتظر پاسخ جنابعالی می‌باشیم.

با احترام،

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز