خبرگزاری کار ایران

برقراری روزانه ۲۰۰۰ تماس سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۲۱

سرپرست مرکز امور مشتریان و اطلاع‌رسانی سازمان بیمه سلامت ایران از برقراری روزانه ۲۰۰۰ تماس به طور متوسط با سامانه ۱۶۶۶ این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید عطایی‌پور، سرپرست مرکز امور مشتریان و اطلاع‌رسانی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در سال‌های اخیر خوشبختانه  اقدامات خوبی برای ارتقای سطح کیفیت و پاسخگویی به بیمه‌شدگان انجام شده که منجر به انجام خدمت با کیفیت بهتر، زمان کمتر و سهل‌تر شده است.

وی افزود: براساس تاکیدات مدیرعامل محترم سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر لزوم ارتقای روزافزون کیفیت و استفاده از زیرساخت‌های الکترونیک، سعی کرده‌ایم تا از روش‌های نوین مشتری‌مداری استفاده کنیم. 

سرپرست مرکز امور مشتریان و اطلاع‌رسانی سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: مشتریان در مواجهه با دریافت خدمت، عمدتا رفتاری سنتی دارند و به زعم آنها شاید این بهترین روش باشد؛ در صورتی که این‌گونه نیست و خدمات امور مشتریان، امکان ارائه با کیفیت بالاتر، سهل‌تر و در زمان کوتاه‌تر را به پشتوانه فرهنگ‌سازی عمومی، آموزش و اطلاع‌رسانی دور از دسترس نمی‌داند.

عطایی‌پور ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در نظر دارد با استفاده از تحلیل علمی رفتار مشتریان و سوق‌دهی به رفتار مطلوب، بهترین وجوه بهبود را در اختیار بیمه‌شدگان قرار دهد.

وی همچنین از برقراری متوسط ۲۰۰۰ تماس در روز با سامانه ۱۶۶۶ خبرداد و گفت: عمده‌ترین تماس‌ها در خصوص چگونگی ثبت‌نام و تمدید دفترچه است. البته این‌گونه تماس‌ها در حال کاهش است که علت اصلی آن اطلاع‌رسانی وسیعی است که در ماه‌های اخیر صورت گرفته است.

براساس گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، عطایی‌پور در پایان پیش بینی کرد که با توسعه خدمات و گسترش فعالیت‌ها، مردم به سمت استفاده از نرم‌افزارها و پاسخ‌دهی هوشمند سوق داده خواهند شد که در نهایت منجر به افزایش کیفیت خدمات، کاهش خطا و کمترین دوباره‌کاری و پاسخگویی از سامانه ۱۶۶۶ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز