خبرگزاری کار ایران

نصب و راه‌اندازی سیستم‌های اعلان و اطفای حریق در ۱۵ درمانگاه شرکت شهر سالم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۲۹

در ادامه رفع عدم انطباق‌های HSE درمانگاه‌های شرکت شهر سالم، ۱۵ سیستم تشخیص و اعلان حریق اتوماتیک و ۱۵ سیستم اطفای حریق اتوماتیک و دستی در درمانگاه‌های مناطق مختلف شرکت شهر سالم نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، با دستور و پیگیری امیر نورمحمدی، مدیرعامل شرکت شهرسالم جهت رفع عدم انطباق‌های HSE درمانگاه‌های ۱۹گانه، تهیه، نصب و راه‌اندازی سیستم «اعلان و تشخیص» و همچنین «اطفای حریق» در دستور کار قرار گرفت. 

بر این اساس، سیستم تشخیص و اعلان حریق اتوماتیک در ۱۵ درمانگاه در مناطق ۳، ۴، ۵، ۶، ۸، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ نصب و راه‌اندازی شده است. 

همچنین سیستم اطفای حریق اتوماتیک و دستی در درمانگاه‌های مناطق ۳، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ نصب و راه‌اندازی شده است. 

به این ترتیب، ۷۹ درصد از درمانگاه‌های شرکت شهر سالم به سیستم‌های اعلان و اطفای حریق مجهز شده‌اند و این موضوع مورد تایید سازمان آتش‌نشانی قرار گرفته است. 

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت شهر سالم، سیستم اعلان حریق، سیستمی هشداردهنده با هدف شناسایی آن در مرحله اولیه و سیستم اطفای حریق، مجموعه تجهیزاتی را شامل می‌شود که پس از وقوع حریق و آتش‌سوزی به منظور انجام عملیات اطفاء به صورت خودکار و یا دستی با هدف پیشگیری از آسیب جبران‌ناپذیر و کنترل صدمات، مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز