خبرگزاری کار ایران

پیشرفت ۳۷ درصدی پروژه دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۷۹

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از پیشرفت ۳۷ درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی صداقتی با بیان این که عملیات اجرایی پروژه احداث دسترسی جنوب حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) در منطقه ۲۰، از فروردین‌ماه امسال آغاز شده است، گفت: این پروژه شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان زهره‌وند و روی بزرگراه شهید آوینی است که ضمن اجرای رمپ دسترسی غرب به شمال و لوپ دسترسی شمال به شرق تقاطع، اتصال باند جنوبی بزرگراه شهید آوینی به خیابان زهره‌وند و در ادامه به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را امکان‌پذیر می‌سازد. 

وی افزود: احداث، اصلاح و همچنین تعریض حدود ۲.۵ مسیر در این پروژه، ایجاد دوربرگردان شمال به جنوب خیابان زهره‌وند، اصلاحات هندسی رمپ راستگرد شمال به غرب خیابان زهره‌وند به بزرگراه شهید آوینی و رمپ راستگرد شرق به شمال بزرگراه شهید آوینی به خیابان زهره‌وند، تعریض راستگرد خیابان زهره‌وند به پمپ گاز، اجرای ۴ دیوار وزنی با مجموع طول ۳۲۵ متر و اجرای شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی از دیگر بخش‌های این پروژه است. 

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان این که تمام ۲۸ حلقه شمع طراحی‌شده برای احداث پل تقاطع اجرا شده و احداث سرشمع‌ها و بتن‌ریزی دیوار کوله‌ها در بخش‌های مختلف در حال پیگیری است، از آرماتوربندی و اجرای فونداسیون دیوارها به عنوان سایر اقدامات در حال اجرا نام برد. 

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صداقتی در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز ۳۷ درصد فراتر رفته است و پیش‌بینی می‌شود دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا پایان سال جاری تحویل شهروندان شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز