خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان ۱۰۰ میلیاردی خانه‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۹۳۳

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق مرد که به خانه‌های شهروندان درشرق تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم  پلیس آگاهی قرار گرفت. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد ۴ مرد جوان در ساعات پایانی شب به خانه‌های شهروندان مراجعه می‌کردند و با تخریب قفل درب ورودی اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس از انجام اعمال مجرمانه با خودروی کوئیک سفیدرنگ  متواری می‌شدند. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها به خانه‌های زیادی در تهران دستبرد زده‌اند. 

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه، مخفیگاه‌های این ۴ مرد را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، آنها را طی عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان این که متهمان سابقه‌دار هستند و تازه از زندان آزاد شده‌اند، افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۱۵ فقره سرقت از خانه‌‌های شهروندان در شرق تهران به ارزش  ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، گودرزی با تاکید بر این که خودرو‌های سارقان نیز کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرایم احتمالی دیگر و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز