خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران خبر داد:

تامین اعتبار برای رفع مشکل نشست رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۵۸۰

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تخصیص بودجه از محل اعتبارات در اختیار شهردار پایتخت برای رفع مشکل نشست در رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، میثم مظفر در خصوص سرقت لوله‌های آب در بخش میانی بزرگراه آزادگان و بروز مشکل در این بزرگراه اظهار کرد: شهرداری پس از اعلام مشکل نشست رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان، برای رفع این مشکل پیمانکار اخذ کرده است.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: از جابه‌جایی ردیف‌های بودجه و از محل ۱۰ درصد اعتبار در اختیار شهردار تهران، تأمین اعتبار صورت گرفت و اصلاح و ترمیم آن آغاز شد.

وی همچنین تصریح کرد: باید گزارشات را دریافت کنیم که ببینیم مشکلات به طور کامل برطرف شده است یا خیر؛ اما آنچه اهمیت دارد این است که باید تصفیه‌خانه جنوب تهران توسط شرکت آب و فاضلاب راه‌اندازی شود.

مظفر تأکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ ما در مباحث این‌چنینی این است که چون تصفیه‌خانه راه‌اندازی نشده، بخش زیادی از مسائل آب و فاضلاب مناطق ۱۸، ۱۹ و ۲۰ به عدم وجود تصفیه‌خانه گره خورده است و از شرکت آبفا می‌خواهیم اهتمام جدی نسبت به راه‌اندازی آن داشته باشد.

گفتنی است؛ رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران، یکم مرداد ماه در جلسه یکصد و شصت و سوم شورا از سرقت تجهیزات آب و فاضلاب در رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان و احتمال وقوع بحران به دنبال نشست زمین در این محدوده خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز