خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

مهار آتش در چهار انبار محصولات چوبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۵۶۸

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران از اعزام آتش نشانان تهرانی برای کمک به آتش نشانان چهاردانگه برای اطفاء حریق چهار سوله صنعتی خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات آتش سوزی صبح امروز در سوله‌های چوب در منطقه چهاردانگه گفت: در ساعت ۶:۴۴ صبح امروز (جمعه) تماسی از طرف همکارانمان در آتش نشانی اسلامشهر و چهاردانگه واصل شد که بر اثر آتش سوزی چند باب سوله صنعتی تقاضای نیروی کمکی کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تخصصی مقابله با حریق‌های گسترده به محل اعزام شد، ادامه داد: آتش نشانان ما با حضور در محل متوجه شدند که در یک محله صنعتی چهار باب سوله صنعتی هر کدام به مساحت تقریبا ۱۵۰۰ متر با کاربری انبار نگهداری چوب و محصولات چوبی دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: دو سوله کاملا شعله ور شده بود و حتی سقف و دیواره‌ها را تخریب کرده بود، آتش در دو سوله دیگر نیز در حال توسعه بود که با کمک آتش نشانان از چند جهت مهار شد و در حال حاضر بخش زیادی از اطفاء اولیه و شعله زنی انجام شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: بعد از این، عملیات لکه‌گیری آغاز خواهد شد و محل تحویل همکارانمان در آتش نشانی اسلامشهر و چهاردانگه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز