خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی وزارت بهداشت :

تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی در خصوص اعضای هیئت علمی صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۸۹۰

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: معیار اصلی انتخاب اعضای هیئت علمی، صلاحیت علمی و اخلاقی بوده و نه سلائق سیاسی و جناحی ، به گونه ای که چنین سعه صدری در انتخاب آنها حتی در دوره های قبل هم وجود نداشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی؛ ابوالفضل باقری فرد در این خصوص عنوان کرد: اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها ، یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت کشور هستند و تسویه حساب های سیاسی و جناحی در خصوص آنها صحت ندارد.

وی بیان کرد:  حدود 3 هزار نفر  عضو بورد در رشته های مختلف در وزارت بهداشت حضور  دارند که از بهترین سرمایه های علمی کشور و پشتوانه برنامه های حوزه سلامت هستند و نگاهی گذرا به اسامی این افراد نشان می دهد که معیار اصلی انتخاب آنها صلاحیت علمی و اخلاقی بوده و نه سلائق سیاسی و جناحی ، به گونه ای که چنین سعه صدری در انتخاب انها حتی در دوره های قبل هم وجود نداشته است.

باقری فرد خاطر نشان کرد: آیین نامه بازنشستگی اعضای هیئت علمی دانشگاهها هیچ گونه تغییری نسبت به سنوات قبل نداشته و ادامه فعالیت این عزیزان به شرط حضور فعال در عرصه های علمی و پژوهشی با حفظ شئون و ارزش های اخلاقی ،اسلامی و انقلابی همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: علارغم وجود برخی شایعات بی اساس در خصوص حذف چهره های علمی از دانشگاه ها و گروه های بورد، این سرمایه های علمی کشور در آرامش کامل و کمال امنیت مشغول انجام وظائف محوله در امر آموزش و پژوهش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز