خبرگزاری کار ایران

فراخوان هلال‌احمر برای دریافت طرح، ایده خلاقانه و اختراعات امدادگران نخبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۱۳۰

جمعیت هلال‌احمر در قالب فراخوانی، از امدادگران و نجاتگران عضو این جمعیت خواست تا طرح‌ها، ایده‌های خلاقانه، نوآوری و اختراعات ثبت شده خود را در حوزه‌های امدادی و سایر حوزه‌ها، به دبیرخانه طرح «112 نخبه امدادگر» ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، این جمعیت در نظر دارد تا با جمع‌آوری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و اختراعات امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو، کتابی نفیس از خدمات موثر علمی و عملیاتی اعضای هلال‌احمر تدوین و منتشر کند.

طبق فراخوان منتشر شده از سوی اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، از امدادگران، جوانان و داوطلبان نخبه که در حوزه‌های مختلف امدادی و مسائل روزمره و عمومی جامعه؛ طرح، ایده خلاقانه، نوآوری و اختراع ثبت شده در انجمن‌های علمی و نخبگان و یا در جشنواره‌های بین‌المللی، دانش‌آموزی و دانشگاهی دارند، دعوت می‌شود تا اطلاعات فردی خود و شرحی از طرح‌ها و ایده‌های خود را به دبیرخانه طرح 112 نخبه امدادگر ارسال کنند.

افراد واجد شرایط می‌توانند شرح طرح، ایده، نوآوری و اختراع و مدارک ثبت آن را به آی‎دی تلگرام ircs_112 @ یا ایمیل Rcs.news2023@gmail.com ارسال کنند.

گفتنی است، مهلت ارسال طرح‌ها تا 26 تیرماه و غیرقابل تمدید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز