خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری خبر داد:

پخش و اجرای بیش از ۱۳۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۱۶۵

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پخش و اجرای بیش از ۱۳۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در جلسه کمیته آسفالت این معاونت با اشاره به تحولات زیرساختی در بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۶ هزار و ۴۰۲ تن آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی پخش و اجرا شده است.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این که شاخص میزان پخش و اجرای آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، ابراز امیدواری کرد که میزان سهمیه آسفالت مناطق، متعاقب بهره‌برداری از دو کارخانه جدید تولید آسفالت به نحوی محسوس افزایش یابد.

وی در خصوص ساماندهی و اصلاح آسفالت بزرگراه آزادگان اظهار داشت: تلاش خواهد شد به موازات انجام عملیات تحکیم بستر و اصلاح زیرساختی بخش‌های غربی بزرگراه آزادگان، روکش آسفالت مقاطع شرقی این بزرگراه که دچار عوارض و مشکلات سطحی است نیز به مرور اصلاح شود.

شعبانی با تاکید بر این که در بخش بهسازی و مرمت آسفالت معابر باید خدماتی با کیفیت تحویل شهروندان شود، تصریح کرد: شخصال از مسیرهایی که آسفالت آنها اصلاح می‌شود عبور می‌کنم تا نحوه مرمت و بهسازی آسفالت به‌ویژه در معابر بزرگراهی را شخصا مورد ارزیابی و بررسی قرار دهم.

به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، کیفیت آسفالت معابر بزرگراهی به دلیل ترددهای متعدد و کثیر شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو، اجرای عملیات بهسازی در این دسته از معابر باید با دقت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز