خبرگزاری کار ایران

بازدید از ۸ مدرسه مشارکتی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۶۵

۸ باب مدرسه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با نظارت اداره کل نوسازی مدارس در استان تهران در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، ۸ باب مدرسه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با نظارت و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس در استان تهران در حال ساخت است. 

بر اساس این گزارش، ۳ مدرسه ۱۲ کلاسه در مناطق ۱۵، ۱۸ و ۱۹ شهر تهران، یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان ملارد، یک باب مدرسه ۱۵ کلاسه در شهرستان کهریزک، یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان قرچک، یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان شهریار و یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان پاکدشت درحال ساخت و بهره برداری است که درمجموع شامل ۹۸ کلاس درس با زیربنایی حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع  می‌شود و پیشرفت فیزیکی آن‌ها از ۲۸ تا ۹۷ درصد است.

بدین منظور روز سه شنبه ۲ خرداد ماه، مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران با همراهی معاون فنی ومعاون اجرایی، روند ساخت مدرسه کمیساریای عالی پناهندگان درمنطقه ۱۵ شهرتهران را مورد رصد و بازبینی قرار دادند. 

هزینه کرد ساخت این مدارس توسط کمیساریای عالی سازمان ملل در امورپناهندگان ومنابع ملی دولتی وبا نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران در حال انجام است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تاکید کرد: این مدارس در استان تهران با هدف تحصیل دانش آموزان اتباع احداث میشود، ولی مابقی دانش آموزان نیز می‌توانند در آن تحصیل کنند. 

به گفته زارع، این مدارس همزمان با شروع سال تحصیلی افتتاح و برای مهرماه آماده پذیرش دانش آموزان خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز