خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

معتمدین محلات بدون هماهنگی با کمیسیون فرهنگی شورا انتخاب شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۲۵۹

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: انتخاب معتمدین محلات بدون هماهنگی با کمیسیون صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نرگس معدنی‌پور در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و چهل و نهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که مناطق شهرداری دارای دغدغه‌های مشترکی در حوزه فرهنگی هستند، گفت: در مناطق در مورد نحوه واگذاری املاک فرهنگی انتقاداتی وجود دارد، چراکه این املاک در قالب مزایده و به بالاترین قیمت واگذار می‌شود و این در حالی است که با قیمت‌گذاری کارشناسی، امکان جذب بهره‌بردار فرهنگی وجود ندارد.

وی با بیان این که درباره مجموعه‌های ورزشی مناطق نیز دغدغه‌های مشابهی وجود دارد، عنوان کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگی مناطق شهرداری شاهد نبود ساختار اداری هستیم. این مشکل ریشه در زمانی دارد که گستردگی این بخش به اندازه امروز نبوده است. ادارات مختلف بخش‌های فرهنگی مناطق دارای پست کارشناس ۴-۱۴ هستند و مسیر ارتقای شغلی برای پرسنل وجود ندارد و باید پست‌های ۳-۱۳ و ۲-۱۲ و... در این ادارات در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: ارسال دیرهنگام دستورالعمل‌های اجرایی برنامه‌ها، عدم تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌ها و عدم توجه به بافت‌های فرهنگی مناطق علاوه بر کاهش کیفیت برنامه‌ها نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت برای حوزه‌های فرهنگی مناطق شهرداری وجود ندارد.

معدنی‌پور با تاکید بر اهمیت تدوین برنامه‌های دوستدار کودک و اختصاص اعتبارات لازم به این بخش، اظهار داشت: توجه به مناطق برای اجرای برنامه‌های ستادی فرهنگی از دیگر دغدغه‌هاست و عدم برنامه‌ریزی به‌موقع و ارسال نشدن دستورالعمل‌ها و بلاتکلیفی مدیران سرای محلات نیز محل مناقشه است.

وی در پایان تصریح کرد: انتخاب معتمدین محلات بدون هماهنگی با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران صورت گرفته است. از شهردار تهران تقاضا دارم که نسبت به موارد مذکور، دستور بررسی لازم را صادر کرده و گزارش خود را در این زمینه ارائه دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز