خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان چاقوکشی و نزاع خیابانی ۲۰ نفره در قیامدشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۴۲

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دستجمعی در شهر قیامدشت مرکز بخش خاوران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین‌علی ابن علی در تشریح جزئیات این خبر گفت: سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با قاطعیت با افرادی که باعث بر هم زدن نظم و امنیت می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

وی افزود: طی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی مابین تعدادی از جوانان در ساعات اولیه بامداد در یکی از خیابان‌های قیامدشت بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷۴قیامدشت به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه با حضور پلیس در آدرس مورد نظر و مشاهده درگیری ۲۰ نفر با سلاح سرد با همدیگر، نسبت به دستگیری این افراد بصورت ضربتی اقدام کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده که تعدادی از آنها از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ابن علی در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز