خبرگزاری کار ایران

قتل در فومن، دستگیری در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۶۹۱

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که در فومن مرتکب قتل شده بود، در خانه‌ای در شمال تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اردیبهشت ماه سال جاری، حضور یک قاتل فراری در تهران که در شهر فومن استان گیلان مرتکب جنایت شده بود، به تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران گزارش داده شد. 

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، متهم در نزاع دسته‌جمعی در یکی از روستاهای فومن مرتکب قتل شده و در جریان این نزاع دست سمت راستش به دلیل ضربات تبر به شدت مجروح شده است و متهم پس ارتکاب جنایت به تهران فرار کرده است. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی پی بردند که متهم در خانه‌ای در محله شمال تهران مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا مرد جوان با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شود و مقدار زیادی مشروبات الکلی در بررسی از خانه مورد نظر کشف شد. 

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه متهم در به جرم شرکت در نزاع مرگبار اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده تحت‌الحفظ به دادسرای مربوطه در استان گیلان اعزام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز