خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲ قاتل فراری در شهرری

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۶۸۸

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ قاتل متواری در کمتر از ۷۲ ساعت پس از ارتکاب جرم در عملیات کلانتری امین‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسینعلی ابن علی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات این خبر گفت: پنجم اردیبهشت ماه امسال در پی اعلام خبری از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری با سلاح سرد در محدوده «شورآباد» کهریزک، مابین راکب و  ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت با راننده یک دستگاه خودرو سواری بلافاصله مأموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک به محل درگیری اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد ۲ جوان ۲۰ و ۲۱ ساله سوار بر موتورسیکلت، مسیر یک دستگاه خودروی سواری را بسته و پس از پیاده شدن راننده خودرو که مردی ۳۰ ساله بود اقدام به وارد کردن ضربات متعدد چاقو به گردن و کمر وی نموده و سریعاً از محل متواری شدند که فرد آسیب دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان «هفت تیر» منتقل و با وجود تلاش‌ تیم پزشکی متاسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت می نماید.

سرهنگ ابن علی یادآور شد: با تشکیل پرونده با موضوع «قتل عمد»، دستگیری عاملان جنایت در دستور کار عوامل انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت که با تحقیقات گسترده اطلاعاتی، مأموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد توانستند با انجام تحقیقات میدانی و بررسی سرنخ‌های به‌جامانده در کمتر از ۷۲ ساعت مخفیگاه قاتلان را در محدوده «امین‌آباد» شهرستان ری در یکی از باغات شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم تیم عملیاتی کلانتری، بامداد روز گذشته (جمعه ۸ اردیبهشت) به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی متهمان متواری را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان ۲۰ و ۲۱ ساله پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل پس از درگیری با مقتول اعتراف کردند. 

متهم اصلی پرونده در اظهارات خود در خصوص انگیزه درگیری و ارتکاب جنایت عنوان کرد: به همراه یکی از دوستان، در محله‌مان نشسته بودیم که ناگهان دختری که به آن علاقمند هستم را سوار یک دستگاه خودرو سواری شخصی دیدم که راننده آن فردی جوان بود؛ به تحریک و اصرار دوستم، برای بررسی موضوع ماشین را تعقیب و در ترافیک پشت چهارراه به آنها رسیدیم. در حالی که در حالت عادی قرار نداشتم، با راننده درگیر شدیم و وی را مورد ضربات چاقو قرار دادیم.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هر ۲ متهم جهت رسیدگی و تکمیل پرونده تحویل اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند، افزود: با توجه به دلایل و مستندات پرونده و همچنین اعترافات صریح متهمین، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم دادگاه کهریزک صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز