خبرگزاری کار ایران

توضیح رئیس شورای شهر تهران درباره علت تشکیل نشدن جلسه امروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۷۷

در حالی که امروز یکصد و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران به دلیل نرسیدن تعداد اعضای حاضر به حد نصاب بر اثر غیبت هشت عضو شورا تشکیل نشد، رئیس پارلمان شهری پایتخت درباره علت عدم تشکیل جلسه امروز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که از روز گذشته قرار بود امروز سه‌شنبه دوم اسفند ۱۴۰۱ یکصد و سی و یکمین جلسه دوره ششم شورای شهر تهران به صورت علنی برگزار شود و دستور کار این جلسه ادامه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران اعلام شده بود، اما به دلیل غیبت هشت نفر از اعضای شورای شهر در جلسه امروز و نرسیدن تعداد اعضای حاضر به حد نصاب، پارلمان شهری پایتخت امروز تشکیل جلسه نداد.

امروز بعد از حدود دو ساعت از روال معمول جلسات شورا که ساعت ۹.۱۵ صبح یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها آغاز می‌شود، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پشت تریبون خود قرار گرفت و ضمن ارائه توضیح درباره علت تشکیل نشدن جلسه امروز گفت: برخی اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده‌اند که در آخرین لحظات شب گذشته تبصره‌ها و ردیف‌های بودجه ۱۴۰۲ را دریافت کرده و نتوانسته‌اند آن را به صورت کامل بررسی کنند و به همین جهت در جلسه امروز حضور پیدا نکردند.

وی افزود: بر همین اساس بنا داریم جلسه هم‌اندیشی را با حضور اعضا برگزار کنیم و بررسی بودجه به هفته آینده موکول خواهد شد و در این مدت فرصت خواهد شد مطالعات بیشتری روی بودجه انجام شود. البته برخی از اعضای شورای شهر تهران به دلیل مسافرت در جلسه امروز حضور پیدا نکردند.

چمران تاکید کرد: بنده از کسانی که‌ آمده‌اند و به دلیل عدم برگزاری جلسه عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله در جلسه آینده در خدمت دوستان خواهیم بود، اما به دلیل نرسیدن تعداد اعضای حاضر به حد نصاب، قادر به تشکیل جلسه امروز نیستیم.

گفتنی است، مهدی اقراریان، ناصر امانی، جعفر شربیانی، سید جعفر تشکر هاشمی، زهرا شمس احسان، مهدی عباسی، سوده نجفی و علی‌اصغر قائمی، هشت عضو غایب جلسه امروز شورای شهر تهران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز