خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

۱۶ استان متاثر از سوانح مربوط به برف و کولاک / ۶ هزار نفر امدادرسانی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۴۵

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات امدادرسانی در سوانح جوی کشور گفت: در پنج روز گذشته به حدود ۶ هزار هموطن متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی در ۱۶ استان کشور امدادرسانی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی‌پور گفت: از روز پنجم تا ساعت ۶ صبح امروز نهم دی‌ماه، عملیات‌ امداد و نجات در حوادث جوی ۱۶ استان شامل ۲۶ شهرستان و ۴۵ منطقه کشور که متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی بودند انجام شد و در جریان آن امدادگران توانستند به ۵۹۷۰ هموطن حادثه‌دیده امدادرسانی کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: در پنج روز گذشته ۲۵۸ حادثه‌دیده اسکان اضطراری داده شدند و همچنین ۱۸ نفر به منطقه امن و یک نفر به مرکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: در این بازه زمانی ۲۶۶ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر در قالب ۶۶ تیم امدادی در حال خدمت رسانی به حادثه‌دیدگان بودند و ۳۵ خودرو را از برف رهاسازی کرده و آبگرفتگی در ۱۰ واحد مسکونی را نیز تخلیه کردند.

ولی‌پور از توزیع ۵۴ دستگاه چادر در بین حادثه دیدگان خبر داد و افزود: در این روزها ۶ هزار و ۴۷۶ کیلوگرم نایلون، ۴۲۹ تخته پتو،  ۱۰۰ تخته موکت، ۴۸ شعله والور، ۱۶۰ بسته غذایی، ۱۶۰ کیلوگرم برنج، ۳۰۷ قوطی کنسروجات ، ۶۱۹بسته غذایی میان متاثرین توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز