خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک مدیرعامل شرکت واحد و فرماندار تهران تاکید شد

حمایت همه‌جانبه از ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۰۵۳

روز گذشته، جلسه مشترک مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و فرماندار تهران و جمعی از معاونان و مدیران این دو مجموعه در محل فرمانداری پایتخت برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی با ارائه گزارشی از وضعیت موجود و اقدامات و برنامه‌های این شرکت برای توسعه کمّی و بهبود کیفی ناوگان اتوبوسرانی، لزوم حمایت دولت از اتوبوسرانی پایتخت را مورد تأکید قرار داد.

بهرام نکاحی با اعلام اینکه هم نگاه  شهردار محترم تهران و هم نگاه دولت محترم، نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی، رویکرد حمایتی است، تأکید کرد: حل مسائل و مشکلاتی که از ادوار گذشته برای ناوگان اتوبوسرانی برجای مانده، نیازمند اراده و عزم عمومی است.

محمد طهرانی، فرماندار تهران نیز در این دیدار با تأکید بر حمایت همه‌جانبه وزارت کشور از اتوبوسرانی به عنوان مجموعه مهم حمل و نقلی پایتخت که موضوعات آن با نگاه کلان و از ابعاد و زوایای مختلف حائز اهمیت ویژه است، خاطرنشان کرد: فرمانداری تهران با تیم مدیریتی شهرداری تهران که متشکل از مدیران متعهدی است که دغدغه خدمت به مردم را دارند، حداکثر همراهی و همکاری را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز