خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

اجرای سه طرح ساماندهی موتورسواران در ۱۰۰ نقطه پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۲۴۱

رئیس پلیس تهران بزرگ از اجرای سه طرح با موضوع ساماندهی موتورسواران در ۱۰۰ نقطه پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه طرح انضباط بخشی موتورسیکلت سواران گفت: از امروز سه‌ طرح ویژه مهم پلیس راهور به طور همزمان در ۱۰۰ نقطه اجرا می شود این سه طرح که از طرح های مهم است  برای انضباط بخشی موتورسیکلت سواران است تا هم تلفات راکبان و استفاده کنندگان از موتورسیکلت سواران را کاهش دهیم و هم انضباط بخشی داشته باشیم.

وی ادامه داد:امروزه استفاده از موتورسیکلت رو به افزایش است و به ویژه با گرمای هوا حجم استفاده از موتورسیکلت افزایش می یابد و این طرح در دو شیفت صبح و عصر انجام می شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: موتورسیکلت سواران موظف هستند مقررات را رعایت کنند همچنین حرکت در پیاده رو ممنوع است همچنین با عبور موتورسیکلت سواران از چراغ قرمز برخورد می شود. حمل بار غیرمتعارف ممنوع است ما با مسافرکشی مخالف نیستیم اما باید ضوابط را رعایت کنند و با حرکات مخاطره آمیز و پوشش پلاک برخورد می شود.

وی درباره گره های ترافیکی گفت: گره های ترافیکی و بروز کردن المان‌های ترافیکی از موضوعاتی است که روزانه توسط پلیس و شهرداری دنبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز