خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسب «روز بزرگداشت شهدا»

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۷۰۲

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت۲۲ اسفند «روز بزرگداشت شهدا» پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام یوسف نوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

«گذشت زمان هرگز نخواهد توانست یاد ارجمند شهیدان عزیز را از خاطر ملت ایران بزداید. این لوح درخشان همواره مزیّن به عنوان شهادت و یاد شهیدان خواهد ماند. این ذخیره‌ی تاریخی همواره به نسل‌های ما امید، همت و جرأت خواهد بخشید تا گام‌هایی محکم و استوار به سمت هدف‌های والا بردارند و از دشمنی شیاطین و خنّاسان عالم نهراسند. جبهه‌ی عدل و حق با این توان و آرایش الهی به پیروزی‌های بزرگ دست خواهد یافت ان‌شاء‌الله». رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

شهیدان گرامی مفهوم والا و انسانی ایثار و از خود گذشتگی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان و ارج نهادن به ایثار در راه اسلام، انقلاب و وطن، روحیه همگان را انقلابی و ایثارگر نگاه می‌دارد.

نامگذاری ۲۲ اسفند ماه به منظور تکریم و تجلیل از مقام والای شهدا، به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بیانگر مقام رفیع و با شکوه شهیدان و قداست خون شهیدان است.

اینجانب این روز را که به نام مقدس شهدا نامگذاری شده است به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران سرافراز ایران اسلامی به خصوص خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران فرهنگی و دانش آموزان تبریک عرض می‌نمایم و مقام والای شهیدان را گرامی می‌دارم.

امید است در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و شناخت و کسب معرفت از شهیدان گام برداریم و همواره پیرو آرمان و راه این بزرگواران باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز