خبرگزاری کار ایران

چمران:

سمن‌ها در پیشبرد مسائل شهری موثر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۴۸

رییس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران به این دلیل که سمن ها بهتر می‌توانند کار کنند براساس ماده ۷۰ قانون و برنامه سوم تصمیم گرفت که در زمینه ساماندهی و هماهنگی با سمن ها پیشگام باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در ابتدای پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: ابتدا سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)  را تسلیت می‌گویم و امیدوارم از شهادت این شهید بزرگ و امامت وی و مبارزات و مجاهدات ایشان درس بگیریم و درس بیاموزیم.

او همچنین با تبریک مبعث پیامبر گفت: ۲۷ رجب سالروز مبعث حضرت رسول اکرم است و پیشاپیش این روز بزرگ را تبریک می گویم و انشالله همانگونه که رسول اکرم توانست تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کند که همچنان ادامه دارد بتوانیم درس بگیریم و بیاموزیم و بعثتی دوباره را که با انقلاب آغاز کردیم به سر منزل مقصود برسانیم.

چمران با اشاره به سالروز جهانی سمن ها گفت: شورا از دل مردم برخاسته و نمایندگان مردم است و با همه اقشار و صنوف مردم در ارتباط نزدیک و صمیمانه است و یکی از گروه هایی که در کشور فعال هستند و فعالیت آنها مستمر واقع می شود سازمان های مردم نهاد است.

رییس شورای شهر تهران گفت: سمن ها می توانند بسیاری از مسایل را در شهر و کشور رصد کنند و با هماهنگی آنها اتفاقات خوبی رخ دهد. فعالان سازمان های مردم نهاد را ارج می نهمیم و‌امیدواریم در مسیر خود موفق باشند.

او گفت: شورای شهر تهران به این دلیل که سمن ها بهتر می‌توانند کار کنند براساس ماده ۷۰ قانون و برنامه سوم تصمیم گرفت که در ساماندهی و هماهنگی با سمن ها پیشگام باشد و به ویژه در پیش برد مسایل شهری با سمن ها باشد چرا که در مسأله شهری که اگر همراهی مردم نباشد عملی نخواهد شد و یکی از بهترین راه ها سمن ها هستند و می توانند در این زمینه فعال باشند و در مسایل عمده شهر با همکاری یکدیگر برنامه های خوبی را در شهر اجرا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز