خبرگزاری کار ایران

ثبت نام مسکن پرستاران تهران از امروز آغاز شد:

واگذاری ۱۱۰ واحد مسکونی به پرستاران واجد شرایط تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۹۵

با پیگیری‌های رئیس کل و رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران، مقرر شد، با همکاری بنیاد مسکن تهران تعداد ۱۱۰ واحد مسکونی به پرستاران مدافع سلامت واجد شرایط استان تهران واگذار شود. مهلت ثبت نام از چهارم تا هشتم اسفند است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، در جلسه‌ای که با حضور محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری و امین کوهساریان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با مسئولان بنیاد مسکن استان تهران انجام شد و طی توافقی مقرر شد در جهت پاسداشت تلاش‌های مدافعان سلامت، تعداد ۱۱۰ آپارتمان در حال ساخت در شهرهای دماوند، پردیس، شهر ری، شهرک گلدسته اسلامشهر، شهریار و محله پونک تهران به پرستاران مدافع سلامت واگذار شود. 

بر اساس این توافق تعداد ۱۰ واحد مسکونی به متراژ ۱۳۰ تا ۱۴۰ متر در پروژه دماوند سپهردو، ۱۰ واحد مسکونی ۹۰ و ۱۰۰ متری در پروژه دماوند سپهرسه، ۲۰ واحد مسکونی به متراژ ۸۰ تا ۱۰۰ متر در پروژه شهریار، ۲۰ واحد مسکونی ۸۰ و ۹۰ متری در پروژه شهرری، ۲۰ واحد مسکونی ۱۲۰ تا ۱۳۰ متری در پروژه پردیس، ۱۰ واحد مسکونی ۱۲۸ تا ۱۶۴ متری در پروژه پونک (خیابان عدل) تهران و ۲۰ واحد مسکونی ۵۰ تا ۸۰ متری در پروژه گلدسته اسلام شهر به پرستاران واجد شرایط مدافع سلامت واگذار می‌شود. 

واگذاری ۱۱۰ واحد مسکونی به پرستاران واجد شرایط تهران

بدین منظور سامانه‌ای برای ثبت نام مسکن پرستاران استان تهران طراحی شده است که متقاضیان می‌توانند با ورود به این سامانه ثبت نام اولیه خود را انجام دهند تا پس از بررسی و مطابقت با اولویتهای مورد نظر نظام پرستاری، افراد منتخب به بنیاد مسکن تهران معرفی شوند. معرفی شدگان باید در مرحله اول ۳۵ درصد از قیمت واحد مسکونی را به بنیاد پرداخت می‌کنند. 

مهلت ثبت نام در سامانه، چهارم تا هشتم اسفند ۱۴۰۰ است. 

لینک ثبت نام مسکن پرستاران واجد شرایط تهران: maskan.tkns.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز