خبرگزاری کار ایران

از سوی شورای عالی آموزش و پرورش صورت گرفت:

امضای تفاهم‌نامه «حقوق مالکیت فکری» بین وزارت دادگستری و شورای عالی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۶۰

تفاهم‌نامه «حقوق مالکیت فکری» بین وزارت دادگستری و شورای عالی آموزش و پرورش امضا شد.

به گزارش ایلنا، یکی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه، شناسایی خلاها، الزامات و ضرورت‌های تقنینی و حمایت از حوزه‌های مرتبط «حقوق مالکیت فکری»، «حقوق معلم و دانش‌آموز» و «اصلاح مقررات و ساختارهای موجود» است. 

 این تفاهم نامه به منظوراستفاده از ظرفیت‌های موجود در وزارت دادگستری و شورای عالی آموزش و پرورش، جهت بهره گیری از «توانمندی‌های معلمان ودانش آموزان» و «ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی» در حوزه‌های حمایت از آثار مشمول حقوق مالکیت فکری و حقوق معلمان و دانش‌آموزان، منعقد شده است. 

بر این اساس، از مهم‌ترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه؛ همکاری در جهت شناسایی الزامات و ضرورت‌های تقنینی، اجرایی و قضایی و تدوین قوانین و مقررات در حوزه جعل اسناد و گواهی‌نامه‌های آموزشی و حمایت از حوزه‌های مرتبط حقوق مالکیت فکری، حقوق معلمان و دانش‌آموزان و اصلاح مقررات و ساختارهای موجود؛ آسیب‌شناسی علمی قوانین و مقررات مرتبط با موضوعات مالکیت فکری و حقوق دانش‌آموز، در سطح جامعه و مدرسه است. 

شایان ذکر است، این تفاهم نامه در۴ ماده و یک تبصره از تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، برای مدت ۴ سال اعتبار خواهد داشت و در پایان این مدت طرفین می‌توانند با توافق همدیگر آن را تغییردهند، تمدید نمایند و یا به پایان برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز