خبرگزاری کار ایران

درصدد هستیم نسل آینده با رشادت‌های شهدا آشنا شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۴۳۴

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شهدای تربیت بدنی که شناسایی شدند ۷۳ نفر هستند که یکایک آنها در زمینه تربیت بدنی و سلامت بارقه‌هایی از عشق و ایثار داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در اولین یادواره شهدای گرانقدر تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: به نمایندگی از حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و همچنین سازمان بسیج فرهنگیان و سازمان ورزشکاران، مقدم گرانقدر خانواده معظم شهدا را گرامی می‌دارم.

وی اشاره کرد: اهداف برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ روحیه ایثار، ظلم ستیزی، شناسایی الگوهای رفتاری و اخلاقی شهدا و... بوده است، چرا که با این شهدا می‌توان راه را از بی‌راهه شناخت.

حمیدی تاکید کرد: همچنین شناسایی شهدای پهلوان، گفتمان سازی منش پهلوانی، ظلم ستیزی با تعصی از از سیره این شهدا و ورزش در مدارس کشور از جمله اهداف این یاواره است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شهدای تربیت بدنی که شناسایی شدند ۷۳ نفر هستند که یکایک آنها در زمینه تربیت بدنی و سلامت بارقه‌هایی از عشق و ایثار داشتند. به عنوان مثال معلم ورزش جاوید الاثر شهید ابراهیم هادی که مقبره نمادین او ملجا عشاق بوده است.

حمیدی در پایان گفت: درصدد هستیم نسل آینده با رشادت‌های شهدا آشنا شوند. از این برگزاری مسابقات ادبی، جمع آوری دلنوشته‌ها، هنرهای ترسیمی، شناسایی و معرفی شهدای تربیت و سلامت اقداماتی داشتیم که در نهایت بیش از ۱۳۰۰ اثر به دست ما رسیده که برگزیدگان آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز