خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۵۷۴

فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۳۵۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمد علی گودرزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق در منطقه مرزی اسفندک مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، محل اختفای قاچاقچیان مشخص و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اعزام تیم عملیاتی، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و با رعایت کامل ملاحظات امنیتی موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مرزبانان نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و موتورسیکلت و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

وی بیان داشت: مرزبانان دلاور هنگ مرزی سراوان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت، یک تن و ۳۵۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزهای ایران اسلامی برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگری ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز