خبرگزاری کار ایران

درنشست شورای مدیران بعثه بررسی شد؛

بازخوانی و بررسی برنامه های توسعه مدیریت و منابع در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۶۷۲

آخرین برنامه‌ریزی های و پیشنهادات معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۰ در نشست شورای مدیران بعثه بررسی و بازخوانی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، در این نشست که امروز به ریاست حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب تشکیل شد. نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت از مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه خواست که نیازهای هر بخش را با کمک واحد های دیگر تامین و برنامه ها را به پیش ببرند.

وی آینده نگری و ارائه راهکارهای جدید در برنامه های واحدهای فناوری اطلاعات و هوشمند سازی سازمانی و برنامه، بودجه و تحول سازمانی را ضروری دانست و بر لزوم تدوین و ارائه ساختار بعثه برای حج سال ۱۴۰۱ با توجه به شرایط مختلف پیش رو تاکید کرد.

وی گفت: مدیران واحدها باید به وظایف بعثه درلایه های مختلف توجه و چارچوبی را تعریف نمایند تا کارها انجام شود و این وظایف درارتباط با سازمان حج و زیارت هم روشن و به روز باشد.

بر پایه این گزارش ، درادامه این نشست حجت‌الاسلام سعید نجاتی مدیر واحد بقیع پژوهی پژوهشکده حج و زیارت از فعالیت های این واحد گزارش داد و برگزاری همایش ها و نشست‌های علمی، بررسی اسناد بقیع و راه‌اندازی سایت بقیع پژوهی را از جمله اقدامات این کمیته برشمرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز لزوم ارائه محورهایی را که موجب همگرایی در بین مسلمانان درموضوع گفتمان بقیع شود، خاطرنشان ساخت و تصریح کرد: باید با همگرایی، هم افزایی و ایجاد ظرفیت های جدید در مسیر احیای بقیع و کنگره ی بین المللی با موضوع بقیع مضجع الائمة و الاصحاب که قرار است سال آینده به همت پژوهشکده حج و زیارت برگزارشود، حرکت کرد.

گفتنی است دراین جلسه آقای محمد حسین خوشنویس معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران واحدهای فناوری اطلاعات وهوشمند سازی سازمانی، امورمالی، منابع انسانی و پشتیبانی و برنامه، بودجه و تحول سازمانی این معاونت از میزان پیشرفت برنامه های خود در سال ۱۴۰۰ گزارش دادند و پیشنهادات هر واحد را در جهت بهبود فعالیت های آینده ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز