خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

حضور ۱۰ هزار معتاد متجاهر رها شده در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۷۷

رییس پلیس تهران بزرگ از حضور ۱۰ هزار معتاد متجاهر رها شده در خیابان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه نشست قرارگاه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر تهران که صبح امروز با حضور استاندار تهران و علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مقامات و مسئولان و فرماندهان انتظامی استان تهران در استانداری برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: از استاندار محترم برای تشکیل این قرارگاه جهادی تشکر می‌کنم و همچنین از شهردار متدین و ولایی‌مان که با قدرت پای کار آمده‌اند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: طبیعتا نیروی انتظامی به عنوان مجری در این طرح‌ها حضور دارد نیروی انتظامی به عنوان نیرویی است که کف میدان حضور دارد و بازوی اجرایی دستگاه‌ها محسوب می‌شود ما امروز اعلام کردیم که با تمام توان در خدمت دوستان هستیم.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به معتادان متجاهر در شهر تهران گفت: ‌در حال حاضر بیش از 10 هزار معتاد متجاهر در سطح شهر تهران داریم. همچنین حدود 4 هزار معتاد متجاهر که دارای مشکلات و بیماری‌های مختلف هستند نیز در شهر تهران وجود دارد.

وی با اشاره به باندهایی که کودکان کار را در خیابان‌ها مستقر می‌کنند، گفت‌: پلیس آمادگی دارد تا با فراهم آمدن بستر مناسب و لازم که توسط استاندار و شهردار فراهم خواهد شد با تسلط و اشرافی که بر این باندها دارد با آنها برخورد کند و پایتخت را به عنوان یک الگو برای کل کشور آماده سازی کند و ما در این زمینه با تمام توان در کنار شهرداری و استانداری خواهیم بود.

او ادامه داد: متاسفانه بخش زیادی از این افراد نیز از اتباع بیگانه هستند طبیعتا آنها نیز به عنوان شهروند ما هستند و ما برابر قانون با این فراد برخورد خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره فعالیت اصناف بعد از ساعت 12 شب گفت: در هر فعالیتی بعد از نیمه شب که همان بحث زیست شبانه است باید موضوع امنیت و نظم و آرامش را مورد توجه قرار داد و اگر بسترها برای این موضوع فراهم شود مشکلی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز