خبرگزاری کار ایران

کم هزینه‌ترین راه اصلاح مجرمان؛ رفتار زندانبان است/درآمدهای زندانی را به سمت حمایت از خانواده‌ها سوق دهید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۱۲۴

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به راه‌اندازی سامانه حمایت از خانواده زندانیان گفت: درآمدهای زندانی را به سمت حمایت از خانواده زندانی سوق دهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در مراسم راه‌اندازی سامانه حمایت از خانواده زندانیان که عصر امروز در سازمان زندان‌ها برگزار شد، با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت:  کار زندانبانی یک کار دگر خواهی است. ما آمده ایم‌ در حوزه زندانبانی به دیگران خدمت کنیم این خدمت به زندانی، خانواده زندانیان و سایر شهروندان است. 

وی ادامه داد: کار ما خدمت به خانواده زندانیان است، ادامه داد: باید از آنچه که امروز از فرصت ماه مبارک رمضان برای رسیدن به تقوا مهیا شده است، استفاده کنیم. این بستر با خدمت در سازمان زندانها برای ما و با عبور از خود و از خودگذشتگی ما و خداخواهی و دگر خواهی فراهم شده است.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اولویت در سازمان زندانها گفت: کرامت از زندانی و خانواده زندانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: کم هزینه ترین و موثرترین راه در اصلاح رفتار مجرمان؛ رفتار زندانبان است چراکه ما به دنبال خیرخواهی و نجات زندانیان هستیم و اگر زندانی این مهم را متوجه شود ما به هدف مان رسیده ایم.

وی ادامه داد: زندان کوچه بن بستی است که راه فرار ندارد اما راه بازگشت دارد و باید شرایط را برای بازگشت زندانی به جامعه فراهم کرد.

اسماعیلی با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح پایش تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب انجام شده همین طرح پایش است. همچنین اقدامات صورت گرفته در اشتغال ۵۴ درصدی بسیار عالی است و هدف گذاری برای رسیدن به اشتغال ۸۰ درصدی امر مهمی است و شما با تلاش به هدف خود خواهید رسید.

وی ادامه داد: معتقدم سامانه حمایت را به سامانه اشتغال پیوند بزنید و درآمدهای زندانی را به سمت حمایت از خانواده زندانی سوق دهید از نهادهای حمایتی کمک بگیرید اما یکی از منابع موثر در تامین حمایت از خانواده زندانیان اشتغال است و درآمد زندانی را از معبر سامانه حمایت به خانواده ها برسانید. همین ۸۰ درصد ایجاد اشتغال باید شما را به حمایت ۸۰ درصد خانواده زندانیان برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز