خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره خبر داد:

افتتاح اولین خانه میان راهی ساختار یافته درمان معتادان در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۱۲

«خانه‌های میان راهی از معتادان در حال بهبودی تا مدتی حمایت می‌کند و امکانات اولیه زندگی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا آن‌ها کم‌کم اجتماع‌پذیر شوند و بتوانند شغلی برای خود پیدا کنند.»

اولین خانه میان‌ راهی ساختار یافته کشور توسط جمعیت خیریه تولد دوباره و با کمک سازمان بهزیستی کشور و سازمان بهزیستی استان فارس صبح امروز در شیراز راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره درباره این خانه میان راهی گفت: این خانه ۳۰ نفر گنجایش دارد و به معتادانی که مراحل اولیه درمان را طی کرده‌اند و توانایی بازگشت به اجتماع را ندارند، خدمات می‌دهد. منابع مالی راه‌اندازی این خانه میان راهی از طریق سازمان بهزیستی تأمین‌شده است.

عباس دیلمی‌زاده ادامه داد: خانه‌های میان راهی از معتادان در حال بهبودی تا مدتی حمایت می‌کند و امکانات اولیه زندگی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا آن‌ها کم‌کم اجتماع‌پذیر شوند و بتوانند شغلی برای خود پیدا کنند.

به گفته وی اولین پروتکل خانه‌های میان راهی ۵ سال پیش توسط جمعیت خیریه تولد دوباره طراحی شد و از آن زمان این جمعیت بسیار تلاش کرد تا بتواند حمایت‌های لازم برای راه‌اندازی این خانه‌ها را دریافت کند. به همین منظور این سازمان مردم‌نهاد در جلسات مختلف در رابطه با علت و چرایی راه‌اندازی خانه‌های میان راهی بسیار اطلاع‌رسانی کرد و اکنون خرسند است که تلاش‌هایش به بار نشسته و سازمان بهزیستی تصمیم گرفته است خانه‌های میان راهی را در کشور راه‌اندازی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز