خبرگزاری کار ایران

لیلی رشیدی:

امیدوارم روزی فرا برسد که هیچ کس در جهان گرسنه نباشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۷

هنرمندان ایرانی در سخت ترین لحظات همواره در کنار مردم بودند و همواره تلاش کردند در بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله به کنار مردم بیایند و آنها را تسکین دهند و به این ترتیب دین خود را به مردم ادا کنند.

ایلنا: ‌لیلی رشیدی از این که هنرمندان ایرانی به عنوان یادآوران غذا معرفی می شوند خرسند است و امیدوار است که روزی فرا برسد که هیچ کس در جهان گرسنه نماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیلی رشیدی در نشست خبری که به مناسبت روز بزرگداشت غذا برگزار شد، گفت: دنیا جای غم انگیزی است و نیاز است کسانی برای رفع غم، فقر و گرسنگی تلاش کنند و این معضلات را از بین ببرند.

او ادامه داد: هنرمندان ایرانی در سخت ترین لحظات همواره در کنار مردم بودند و همواره تلاش کردند در بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله به کنار مردم بیایند و آنها را تسکین دهند و به این ترتیب دین خود را به مردم ادا کنند.

این هنرمند با اشاره به این که هنرمندان ایرانی در کنار سازمان جهانی غذا برای رفع معضل گرسنگی در جهان تلاش خواهند کرد، گفت: خوشحالم که ایران جزء ۵ کشور اولی است که در جهت اطلاع رسانی در حوزه فقر و گرسنگی در جهان تلاش کرده است.

رشیدی گفت: امیدوارم روزی فرا برسد که هیچ کس در جهان گرسنه نباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز