خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بهره برداری از ۱۲۸ طرح برق رسانی همزمان با هفته دولت در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۹۷۰

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۲۸ طرح برق رسانی در استان با اعتباری بالغ بر ۹۰۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

اکبر حسن بکلو در گفت وگو با ایلنا با بیان این مطلب افزود: این طرح‌ها شامل رفع ضعف ولتاژ شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه در راستای تقویت برق مشترکان، تامین برق شهری و روستایی، توسعه فیدر و بالا بردن سطح قدرت مانور شبکه توزیع تامین برق مراکز صنعتی و تولیدی، تامین برق چاه‌های کشاورزی، بر ق رسانی به روستاهای فاقد برق، تامین روشنایی معابر و ظرفیت سازی شبکه برق شهرک های صنعتی استان است.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها ۱۴۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲/۶ کیلومتر شبکه روشنایی احداث و تعداد ۳۹۰ دستگاه پست هوایی نصب و راه اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به طرح های آماده کلنگ زنی در هفته دولت گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه در راستای تقویت برق مشترکین و رفع ضعف ولتاژ در سطح استان به طول ۱۶۰ کیلومتر برق رسانی به ۲ روستای  سردشت،برق رسانی به ۲ روستای شاهین دژ و برق رسانی به ۲ روستای ماکو و یک روستای مهاباد، خوی و تکاب جز این طرح ها است.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح های آماده کلنگ زنی ۲۸۲ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال اعتبار بر آورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز