خبرگزاری کار ایران

امیری مطرح کرد:

تحقق خواسته‌های مردم از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید است

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: دولت تدبیر و امید توانسته فاصله بین مردم و مسئولان را به حداقل برساند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از میاندوآب، ناصر امیری در دیدار با اهالی روستاهای للکلو، تازه کندللکلو، داش‌تپه، تپه صارمی، جعفرآباد چیلیک، شکور کندی، ملک‌آباد در مسجد جامع للکلو با بیان اینکه امروزه تنها راه رسیدن به توسعه پایدار، رسیدگی به وضعیت روستاهاست، تصریح کرد: هر چند فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی موظف به ارائه خدمت صادقانه و بدون اتلاف وقت‌اند اما باید تلاش کنیم مشکلات مردم در زمان کم حل شود.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در شهرستان‌ها گفت: یکی از اقدامات موثر و بی‌نظیر این دولت دیدارهای مردمی است که توانسته فاصله بین مردم و مسئولان را به حداقل برساند و مردم بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای مسائل خود را با مسئولان در میان بگذارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: بر آورده کردن خواسته‌های مردم و کمک به توسعه روستاها و مناطق محروم از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید است و در این زمینه دولت با وجود مشکلات فراوان در امر بودجه ، توجه ویژه‌ای به عمران و آبادانی روستاها دارد.

امیری افزود: تمام سعی دولت بر این است که قول هایی که به مردم داده است را عملی و اجرایی کند. همه مردم و مسئولان باید با همدلی و همزبانی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند چرا که در صورت مشارکت مردم در تمامی امور موجبات توسعه همه جانبه شهرستان فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و وظیفه دولت این است که بستر مناسب برای مشارکت مردم در عرصه‌های گوناگون فراهم آورد.

به گزارش ایلنا، در ادامه این دیدار، مردم به بیان مشکلات روستاهای خود از قبیل کارخانه قند للکلو، آب شرب و کشاورزی، گاز، نبود اورژانس و فوریت‌های پزشکی وضع نامناسب راه‌های مواصلاتی پرداختند و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب دستورات لازم برای پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و رفع سریع آنها را صادر کرد.

کد خبر : ۴۲۲۹۲۵