خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بوکان:

بزرگترین مشکل در حوزه شهرستان بوکان امور شورا و شهرداری است

نماینده مردم بوکان گفت: بزرگترین مشکل در حوزه شهرستان بوکان امور شورا و شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوکان، محمدقسیم عثمانی در جلسه دیدار و گفت‌وگوی قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان‌غربی با منتخبین و فعالان سیاسی، مدنی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان بوکان که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: بیکاری در سطح کشور بزرگترین مشکل و چالش بوده که باید به آن توجه شود.

عثمانی افزود: کوچک‌سازی دولت هم باید جدی گرفته شود و دولت آن را جدی پیگیری کند که این موضوع نیز باید مورد توجه بیشتری باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نرخ بیکاری در استان بالاتر از متوسط کشوری است، سرانه فضاهای آموزشی نیز در آذربایجان‌غربی بسیار پائین بوده و جزو استان‌های 25 تا 30 کشوری هستیم که این سرانه در شهرستان بوکان پایین تر از متوسط استان است.

وی از وجود پیمانکاران ناکارآمد برای اجرای طرح‌های استانی و ضعف آنها به عنوان معضل استان یاد کرد.

عثمانی افزود: مدیران‌کل به مناطق محروم به خصوص جنوب آذربایجان‌غربی از جمله بوکان، شاهین‌دژ و تکاب بی‌مهری می‌کنند و به طرح‌هایی که منافع عمومی دارند، توجه نمی‌کنند.

وی با بیان مشکلات شهرستان بوکان گفت: بزرگترین مشکل در حوزه شهرستان بوکان امور شورا و شهرداری است و مدت‌هاست که شهرداری بوکان بدون شهردار بوده و این موضوع باعث عقب‌ماندگی شهر شده و مورد تائید مردم نیست.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی از بوی بد تصفیه خانه در نیمه شمالی شهر بوکان هم انتقاد کرد و خواستار رفع این مشکل شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت آب آشامیدنی بوکان نیز نیاز به رسیدگی دارد، گفت: یک‌سوم آب آشامیدنی شهر بوکان از پنج حلقه چاه آب حاشیه شهر تامین می‌شود که کیفیت خوبی نداشته ولی معادل پول آب با کیفیت از مردم هزینه گرفته می‌شود.

کد خبر : ۴۱۲۲۸۵