خبرگزاری کار ایران

شریفی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

کارخانه سنگبری در شهرستان تکاب افتتاح شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت: مرداد امسال کارخانه سنگبری در این شهرستان افتتاح شد.

توحید شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تکاب با اشاره به عملکرد مردادماه این اداره اظهار کرد: در این زمینه ضمن بازدید مستمر از معادن و واحدهای صنعتی شهرستان و نیز بررسی و ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان، کارخانه سنگبری تعاونی معدنی این شهر نیز افتتاح شد.

شریفی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تعداد 800 مورد بازرسی صورت گرفت و پرونده‌های متشکله 13 فقره و تعداد تخلفات کشف شده 13 مورد بوده است گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 66 میلیون و 300 هزار ریال برآورد شده است.

 وی با بیان آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در مرداد امسال تعداد بازرسی‌های انجام شده 35 واحد بوده و خوشبختانه هیچ پرونده و تخلفی مشاهده نشد.

شریفی تصریح کرد: در شهرستان تکاب نیز همانند سایر شهرستان‌ها، مشکلات واحدهای صنعتی فعال،نیمه فعال، راکد و طرح‌های در دست اجرا در این ماه پیگیری شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به فعالیت‌های بخش صنفی این اداره اظهار داشت: در این باره در بخش امور فرش علاوه بر صدور 9 فقره کارت قالیبافی، 29 فقره نیز تمدید شد.

شریفی با بیان اهم اقدامات حوزه نظارت و بازرسی در مرداد امسال در زمینه کالای قاچاق و دخانیات این شهرستان گفت: در این زمینه 65 مورد بازرسی صورت گرفته و خوشبختانه هیچ تخلفی مشاهده نشد.

کد خبر : ۴۱۱۴۰۶