خبرگزاری کار ایران

چهره‌آرا:

دفتر خبری خوی بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۴۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر خوی گفت: پروژه دفتر خبری صدا و سیمای خوی نیز از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری است که با هزینه ای بالغ بر 750میلیون تومان به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خوی، سجاد چهره‌آرا در نشست خبری با اهالی رسانه و مطبوعات خوی اظهار داشت: آماده‌سازی تیرورق‌های عرشه تقاطع غیرهمسطح جهاد به اتمام رسیده و در حال رنگ‌آمیزی است. اجرای این پروژه در حال حاضر تسریع یافته و نمای رمپ غربی به اتمام رسیده و بخشی از نمای رمپ ضلع‌شرقی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: فونداسیون ویژه چراغ‌های روشنایی و سیم‌کشی آن انجام شده و در مرحله نصب چراغ‌های روشنایی قرار دارد. همچنین 50 درصد از جدول‌کشی عرشه انجام شده است.

سخنگوی شورای‌شهر خوی تاکید کرد: با ورود مجموعه عمرانی خود شهرداری برای اجرای این پروژه در حدود 15 میلیارد ریال در بخش هزینه صرفه‌جویی می‌شود.

چهره‌آرا اظهار داشت: اجرای پروژه باغ پوریا طی هفته‌جاری مجددا آغاز شده و در حال حاضر محوطه‌سازی آن انجام می‌شود. محوطه این پروژه 1200 متر مربع بوده و اجرای سنگ‌چینی محوطه، فضای‌سبز، تاسیسات برق و زیباسازی در دست اجراست. احداث سرویس بهداشتی، نصب صندلی‌های نشیمن نیز پس از اتمام محوطه‌سازی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طراحی و اجرای نماد پوریا نیز از دیگر اقداماتی است که انجام شده و با توجه به روند اجرا و اراده شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی برای اتمام این پروژه، طی دو ماه آینده شاهد  اتمام کلی آن خواهیم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر خوی گفت: اولین آمفی‌تئاتر روباز شهرستان خوی با ظرفیت 1600 نفر  در حال اجراست و در حال حاضر عملیات سنگ‌فرش، اجرای نما، تاسیسات و روشنایی انجام می‌شود و در صورت تهیه و نصب صندلی‌های تماشاگران تا یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

چهره آرا افزود: پروژه دفتر خبری صداوسیمای خوی نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری است که با هزینه‌ای بالغ بر 750میلیون تومان به اتمام رسیده است.

وی اذعان داشت: این مجموعه دارای 675 متر مربع زیربنا بوده و تاسیسات موتورخانه‌ای نیز نصب شده و آماده بهره‌برداری است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز