خبرگزاری کار ایران

فرماندار نقده خبر داد:

آسفالت تمامی جاده‌های شوسه روستایی نقده در سال جاری

فرماندار شهرستان نقده گفت: با تلاش مسئولان در سال ۹۵ تمامی جاده‌های شوسه روستایی آسفالت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نقده، مرتضی فرامرزی امروز در مراسم دیدار مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات روستای حسنلو با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در محرومیت زدایی از مناطق محروم و روستا‌ها گفت: در طول سالهای گذشته و پس انقلاب اسلامی تمام تلاش مسئولان نظام بر این بوده تا موجبات رشد و آبادانی مناطق محروم و روستاهای کشور را فراهم آورند.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید افزود: دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت‌های فراوان در تامین بودجه، اقدامات بسیار خوبی در محرومیت زدایی از روستا‌ها انجام داده و با رفع موانع این اقدامات بیشتر خواهد شد.

فرامرزی با تاکید بر لزوم استقبال از سرمایه گذاری در منطقه افزود: امروز همه می‌دانیم که برای توسعه و اشتغالزایی برای جوانان جویای کار باید سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام گیرد و مسئولان شهرستان با اتحاد و همدلی تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه گذاری در منطقه انجام می‌دهند.

فرماندار شهرستان نقده با بیان اینکه سعی مسئولان امر بر شناساندن روستای حسنلو به عنوان روستای گردشگری است افزود: باید با توجه به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود در روستای تاریخی حسنلو برای شناساندن توانمندی‌های بی‌نظیر تاریخی و ایجاد رونق و توسعه در منطقه برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۵ کیلومتر از جاده‌های روستایی شهرستان آسفالت شده است و با تلاش مسئولان در سال ۹۵ تمامی جاده‌های شوسه روستایی آسفالت خواهد شد.

فرماندار شهرستان نقده همچنین گفت: در بخش سلامت شهرستان نیز با بهره برداری از دستگاه پیشرفته‌ام ار آی و خرید سی تی اسکن و توسعه تخت‌های بیمارستان و اجرای طرح تحول سلامت اقدامات خوبی در سطح منطقه انجام یافته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری افزود: کشاورزان و روستائیان عزیز باید با تولید محصولات ارگانیک و قابل رقابت و بهره گیری از نظرات علمی و فنی کار‌شناسان جهاد کشاورزی و با مدیریت بهینه منابع، دین خود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری و احیای دریاچه ارومیه ادا کنند.

کد خبر : ۳۸۵۲۴۲