خبرگزاری کار ایران

فرماندار نقده خبر داد:

عملیاتی‌کردن 49 پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی در آذربایجان‌غربی

فرماندار شهرستان‌نقده از عملیاتی‌کردن 49 پروژه بزرگ عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی در طول دو سال آینده در آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نقده، مرتضی فرامرزی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با توجه به استقبال باشکوه مردم استان از رئیس‌جمهور در شهرستان نقده جا دارد از مردم استان و شهرستان که زمینه اسستقبال باشکوه از هیات محترم دولت را فراهم آوردند تشکر و قدردانی خود را اعلام دارم.

وی افزود: تمام سعی و تلاش دولت بر محرومیت‌زدایی از منطقه است به طوری که در طول دو سال آینده 49 پروژه بزرگ عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی با اعتبار 9490 میلیارد ریال در استان عملیاتی می‌شود که با این سرمایه گذاری تحرکی اساسی در توسعه استان و رونق اقتصادی اتفاق می‌افتد.

فرامرزی گفت: تا دو سال آینده چند طرح عمرانی 2 طرح بزرگ کشاورزی 4 طرح علمی و گردشگری 4 طرح حمل و نقل 11 طرح ورزشی و 11 طرح بهداشتی و درمانی در سطح استان آذربایجان‌غربی اجرایی می‌شود که سهم شهرستان نقده در این طرح‌ها لحاظ شده و توسط مسئولان امر پیگیری می‌شود.

فرماندار شهرستان‌نقده گفت: امروز آرامش و امنیت کشورمان در سایه جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در مقابله با گروهک‌های تروریستی است و می‌طلبد که تمام مردم و مسئولان با تمام امکانات از مدافعان حرم حمایت مادی و معنوی کنند.

کد خبر : ۳۸۰۱۸۸