خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نرخ مصوب زولبیا و بامیه رمضان در شهرستان مهاباد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۲۴۰

رئیس اتحادیه نانوایان و شیرینی پزان شهرستان مهاباد از تعیین قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مسعود ملا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مهاباد ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای خرید زولبیا و بامیه در این ماه این اتحادیه با همکاری تعدادی از تولیدکنندگان مطرح شهرستان جلسه ای تخصصی با حضور نمایندگان اداره صنعت ،معدن و تجارت و اتاق اصناف برگزار کرد.

وی افزود: پس از بحث و تبادل نظر و بررسی آنالیز نرخ تهیه شده توسط تولیدکنندگان و در نظر گرفتن وضعیت بازار و نرخ مواد اولیه مورد نیاز تهیه این محصول در نهایت قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه را برای سال جاری 9000 تومان تعیین کردند.

رئیس اتحادیه نانوایان و شیرینی پزان شهرستان مهاباد در ادامه افزود: نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه و با همکاری واحد بازرسی و نظارت اصناف به کلیه واحدهای دارای پروانه کسب ابلاغ و ملزم به رعایت آن هستند.

ملا با اشاره به آنکه رضایت مردم در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد، گفت: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را با شماره تماس 124 ، 4229974 واحد بازرسی و نظارت اصناف و یا شماره تماس 42447390 اتحادیه نانوایان اطلاع داده تا اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز