خبرگزاری کار ایران

در اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفت؛

انجام 390 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان نقده

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۱۵۲

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: اردیبهشت امسال رصد و پایش مستمر قیمت کالاهای خوراکی و غیرخوراکی در نقده انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نقده، قربان انوشه با اشاره به اقدامات و عملکرد این اداره در اردیبهشت ماه اظهار داشت: در این رابطه در حوزه بازرگانی داخلی و در راستای رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار انواع کالاها و خدمات، تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی شامل اقلام پروتینی، میوه و مرکبات، حبوبات، کالاهای اساسی، لبنیات، روغنهای خوراکی و 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک، آهن آلات، مصالح ساختمان و روغن موتور صورت گرفت.

وی افزود: از سوی دیگر انتخابات اتحادیه‌های صنفی انجام و بررسی و بیمه قالیبافان فعال شهرستان و برگزاری جلسه کمیسیون نظارت و پلمپ واحدهای فاقد پروانه کسب با همکاری اتاق اصناف و اماکن عمومی انتظامی نیز انجام شد.

انوشه از تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی به تعداد 390 مورد در این بازه زمانی خبر داد و گفت: از این تعداد 8 مورد متخلف شناخته شده و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش 250 میلیون ریال تشکیل شد.

به گفته وی، در بخش بازرگانی خارجی نیز بازدید از دفاتر بازرگانی به تعداد چهار مورد و نیز صدور و تمدید کارت بازرگانی هر کدام به تعداد دو مورد انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده بیان کرد: بازدید از طرح‌های نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و تکمیل فرم های پیشرفت فیزیکی از سایر اقدامات این اداره بوده است.

انوشه با اشاره به عملکرد نظارت و بازرسی در اردیبهشت 95 گفت: در این باره، تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی 302 مورد انجام شد که از این تعداد 6 واحد متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی به ارزش 3 میلیون و 21 هزار و 970 ریال تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز