خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه:

واحد فرآوری تخصصی سنگ‌های معدنی در اشنویه احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۹۶۷

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: واحد فرآوری تخصصی سنگ‌های معدنی و تزئینی در شهرستان اشنویه احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اشنویه، ابوبکر یوسفی با اشاره به اهم اقدامات اردیبهشت ماه این اداره اظهار داشت: در این بازه زمانی پیشنهادیی به منظور احداث واحدهای صنعتی به فرمانداری شهرستان اشنویه داده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: در این رابطه می‌توان به احداث واحد فرآوری تخصصی سنگ‌های معدنی و تزئینی به منظور جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی به ویژه سنگ مرمر صورتی که در سطح جهان بی نظیر است و هم اکنون به کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین صادر می شود، اشاره کرد.

به گفته یوسفی، علاوه بر آن، امسال ایجاد صنایع پایین دست محصولات پتروشیمی در این شهرستان به منظور ایجاد اشتغال در منطقه و نیز اعطای تسهیلات برای واحدهای تولیدی صنعتی با درصد پایین به منظور خرید مواد اولیه مورد نیاز و نوسازی ماشین آلات خط تولید پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت امسال جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و معدنی در شهرستان اشنویه برگزار شده است افزود: از سوی دیگر بازدید و تکمیل جداول مربوط به بروزرسانی اطلاعات واحدهای تولیدی شهرستان، واحدهای تولیدی راکد و طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی نیز انجام شده است.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه اظهار داشت: بازدید از طرحهای نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و اعلام مشخصات واحد تولیدی"لوله و پروفیل محمدزاده"به منظور افتتاح توسط نماینده ویژه ریاست جمهوری نیز در اردیبهشت ماه صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز