خبرگزاری کار ایران

در جشنواره تجلیل از جوانان نخبه و نام آور استان؛

حسین‌زاده جوان برتر آذربایجان غربی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۸۵۶

رقیه حسین زاده، مسئول بخش کم بینایان و نابینایان کتابخانه مرکزی ارومیه، در جشنوار حضرت علی اکبر (ع) به عنوان جوان برتر استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، نرگس فرح بخش رئیس کتابخانه مرکزی ارومیه ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به مناسبت هفته جوان و به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، انجمن گفتمان شرق و با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد.

وی افزود: جشنواره تجلیل از جوانان نخبه و نام آور استان به مناسبت هفته جوان برنامه‌ریزی و در فضایی شاد و خاطره انگیز در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی ارومیه به اجرا در آمد.

فرح بخش افزود: در این جشنواره از هیجده جوان نخبه و نام آور در حوزه های مختلف از جمله قرآنی، ورزشی، اختراع، کارآفرینی، کسب وکار، تالیف کتاب ومقاله ، و ... تقدیر به عمل آمد که رقیه حسین زاده مسئول بخش کم بینایان و نابینایان کتابخانه مرکزی ارومیه، در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی و استعداد های خاص برگزیده شدند.

به گزارش ایلنا، خانم رقیه حسین زاده ضمن فعالیت در حوزه کتابخانه و کتاب خوانی، در رشته ورزشی شنا، حائز مقام قهرمانی دوم کشوری در ماده 100 متر کرال پشت و مقام سوم قهرمانی کشوری در ماده 50 متر کرال پشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز