خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسئول فوریت های پزشکی سردشت خبر داد:

کاهش 10 درصدی آمار تصادفات روز طبیعت در سردشت

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۱۰۵

کارشناس مسئول فوریت‌های پزشکی سردشت گفت: 18 ماموریت توسط تکنسین های فوریت های پزشکی سردشت در روز طبیعت انجام شد.

«ریبین سوری» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، گفت: تکنسین‌های فوریت های پزشکی سردشت در 13 فروردین ماه روز طبیعت از ساعت شش صبح به همراه چهار دستگاه آمبولانس مجهز و یک دستگاه پشتیبان، در چهار نقطه حادثه خیر و پر تردد در محورهای همران ربط، پلیس راه، سه راه گورانگان و حد فاصل نلاس تا گرژال مستقر و تا ساعت 24 شب در حال آماده‌باش کامل به سر بردند.

وی افزود: در این مدت تعداد 18 ماموریت شامل شش مورد تصادفی جاده‌ای، دو مورد شروع درد زایمان وخونریزی، دو مورد سوختگی و هشت مورد مشکل قلبی و تنفسی بود که اقدامات اولیه در محل انجام و جهت ارائه خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت  انتقال داده شدند .

سوری از کاهش تصادفات جاده ای در روز طبیعت سالجاری نسبت به سال گذشته اشاره کرده و افزود: امسال در روز طبیعت 10 درصد کاهش تصادفات جاده‌ای نسبت به روز طبیعت سال 94 داشتیم که نشان از رعایت نکات ایمنی جاده‌ای توسط شهروندان است.

گفتنی است در روز طبیعت 11 نفر از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی با چهار دستگاه آمبولانس به صورت فعال و 10 نفر به صورت آنکال در استای تامین سلامت شهروندان و مسافرین نورزوی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز